Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

?

Άνοιξα δύο tabs. Στο ένα τα requirements ενός 'history major' και στο άλλο αυτά του 'comparative literature and society'. "Πες μου τι να σπουδάσω", είπα. "Πες μου τι μου ταιριάζει". No answer. Και ο Φεβρουάριος του Sophomore year απειλητικά κοντά.
Ώρες-ώρες εύχομαι η ζωή μου να είχε έναν σιωπηλό παρατηρητή- συγγραφέα, να μου διαλέγει τα μονοπάτια μου. Να μπορεί να μου εγγυηθεί ότι δεν κάνω λάθος.
Από την άλλη, από τα λάθη μαθαίνει κανείς.
Άντε τώρα να αποφύγεις τον παραλογισμό.

3 σχόλια:

  1. γεια!
    σου είχα στείλει και μήνυμα παλιότερα (στο fb) έχοντας δει πως διάλεξες να σπουδάσεις λογοτεχνία, και μου έδωσες μερικές ωραίες συμβουλές (:
    ξεκινώ το δεύτερο χρόνο του IB, κι έχω καταλήξει πως θα ξεκινήσω με double major. δεν ξέρω - απλά λέω. μόνο αυτό μπορώ να κάνω. και το κλασσικό βέβαια, να ονειρεύομαι. νιώθω πως το δίλημμά σου είναι και δικό μου. η ιστορία και η λογοτεχνία είναι τα δύο -πώς να πω;- πάθη μου (χαχα, ο πληθυντικός του 'πάθος' δεν είναι το ίδιο γοητευτικός). τέλος πάντων, δεν επιχειρώ να σε συμβουλεύσω - μονάχα εγωιστικά σου λέω και τη δική μου ιστορία. δεν σε γνωρίζω - μακάρι να μπορούσα να σου πω τι σου ταιριάζει... οι φίλοι σου τι λένε; οι γονείς; αν και νομίζω πως μόνο εσύ ξέρεις. καλή τύχη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου κι εσένα :)
    Ξανακοίταξα αυτά που σου έστειλα, αλλά δεν μου φαίνεται να σου είπα πολλά αξιόλογα πράγματα.
    Βρίσκομαι σε γενικότερη περίοδο αυτοκριτικής και η αδυναμία μου να διαλέξω ένα συγκεκριμένο μονοπάτι με κάνει και νευριάζω με τον εαυτό μου ώρες-ώρες.
    Κι εγώ για double major έλεγα- αλλά πλέον βλέπω ότι στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο είναι ανέφικτο λόγω λοιπών requirements. Το major/minor βέβαια παίζει ακόμα. Αυτό που ονομάζεις "κλασσικό" το θεωρώ πάντως και το πιο αιώνιο- υπάρχει κάτι πιο δημιουργικό;
    Ανέκαθεν προσπαθούσα να αποφύγω το να βάλω ταμπέλες στον εαυτό μου- τόσο που πλέον φοβάμαι ότι η αναποφασιστικότητα μου προέρχεται από τον φόβο μου να δεσμευτώ επιλέγοντας έναν και μοναδικό τομέα σπουδών.
    Ευχαριστώ για το σχόλιο. Όλες οι ιστορίες δεν είναι ελαφρώς εγωιστικές; Αυτό δεν τις κάνει λιγότερο όμορφες ή ενδιαφέρουσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σ'ευχαριστώ!
    σου εύχομαι λοιπόν καλή τύχη και μην ανησυχείς. όλα μπορούν να γίνουν. νομίζω. ναι, μπορούν! να περνάς πολύ ωραία (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή