Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010

Summer has not gone yet




Άμμος
σαν χρυσόσκονη- απαλή, ιριδίζουσα, χρυσαφένια.
Κύματα
σαν τραγούδι- ακατάπαυστη μουρμούρα σε γαλάζιο μείζονα.
Άνθρωποι
που σηματοδοτούν τις μέρες μου
που δημιουργούν τις μέρες μου

Χρόνος
παράλληλος με ανθρώπους,
ανάλογος με ανθρώπους.
Τέσσερις μήνες
μια
στιγμή.

Χρόνος
σαν άμμος,
στροβιλιζόμενος στον άνεμο,
άλλοτε μικρός κόκκος,
άλλοτε παραλία ολάκερη.

Χρόνος σαν κύματα
ασταμάτητος,
άλλοτε οργισμένος
άλλοτε ήρεμος- σταθερός.

Τέσσερις μήνες
μια
παραλία.

5 σχόλια:

  1. και τώρα στεναχωριέμαι -πάλι- γιατί ξέρω γιατί δεν είμαι στην ετικέτα: γιατί απουσίαζα από το καλοκαίρι σου. Και δεν ξέρεις πόσο με θλίβει αυτό,που ήσουν εδώ κι εγώ δεν ήμουν ΚΑΘΕ μέρα μαζί σου. Γι αυτό σου λέω,τουλάχιστον ελάτε-ή έλα- στο Βόλο..Πληζ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπουμπούκα, δεν απουσίαζες από το καλοκαίρι μου- μπορεί να μην ήσουν εδώ μαζί μου κάθε μέρα αλλά εγώ δεν ένοιωσα ότι απουσίαζες. Ο λόγος απλά είναι ότι δεν έτυχε να πάμε μαζί σε κάποια παραλία. Σου υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω, απλά έχω ακόμα δύο εβδομάδες εδώ και δεν ξέρω τι θα πρωτοπρολάβω.
    Να ξέρεις, μου έλειψες αλλά δεν ήσουν απούσα. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου γου! Αρχικά θέλω να σου πω ότι χαίρομαι πολύ για την blogιανή σου δραστηριότητα!! Στο ψητό τώρα... Ένα καλοκαίρι μια λέξη, όνειρο. Σε ευχαριστούμε που μας αγαπάς και δεν μας ξεχνάς. Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα. Κάθε καλοκαίρι και καλύτερο λέω εγώ...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου πώ κάτι; Εσύ είσαι πιο υπέροχο...
    και συμφωνώ... κάθε καλοκαίρι και πιο όνειρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και όμως γράφεις ακόμα ,νόμιζα το είχες ξεχάσει το μπλογκ σου , αλλά πάλι καλά όχιιι !!!
    είναι πολύ όμορφο αυτό που έγραψες .....μ'έκανε να θυμηθώ την χρόνια που πέρασε που διάβαζα οτι έγραφες κ περίμενα το επόμενο ! ! πραγματικά πολύ ωραίοοοοοοο.... το ιντολ σου ,ασχετα που δυστυχως δν καταφερα να είμαι σ'αυτά τα tags και εγώ!! :) φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή