Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Transfigured Night

Τετράδια Γαλλικών απλωμένα παντού γύρω μου, είναι πέντε η ώρα το πρωί αλλά εγώ συνεχίζω την προσπάθεια, ταυτόχρονα ακούω Pierre Schaeffer και προσπαθώ να μάθω στον εαυτό μου Musique Concrete αλλά το μυαλό κολλάει, υπερφορτώνει, η νύστα με τσακίζει και κάπου εκεί χρειάζομαι το διάλειμμα, ανοίγω το youtube και πέφτω πάνω στο trailer της συνέχειας εκείνης της ταινίας που είχαμε δει μαζί το βράδι πριν φύγω, το βλέπω, είναι τρομακτικό, άπειρα τρομακτικό ειδικά γιατί θυμάμαι πόσο φοβήθηκα με την πρώτη ταινία και ξαφνικά ο Pierre Schaeffer που για να σου δώσω να καταλάβεις έκανε ένα τραγούδι όλο σφυρίγματα τραίνων πατάει κάτι περίεργα τριξίματα και το βιντεάκι με τρόμαξε, τα γαλλικά δεν μπορώ να τα βγάλω, και το ψυγείο μου μουγκρίζει και ακούω όλους τους ήχους στη διαπασών γιατί φοβήθηκα πριν. Η νύχτα μεγάλη, μυστήρια, μαγική, εξωπραγματική, η νύχτα γεμάτη Ρομαντικούς και Γαλλικά που δεν θα κάνω, η νύχτα τα διογκώνει όλα, και το βιντεάκι με τρόμαξε, και είμαι μικρή ακόμα και θέλω να φοβηθούμε μαζί. Μου λείπεις.

1 σχόλιο:

  1. Χεεεε.... τρομακτικό βράδυ εκείνο ε?
    Ε λοιπόν δεσμεύομαι και λέω ότι στο ίδιο μέρος θα δούμε και το 2... Για ένα παρόμοιο βράδυ!
    Επειδή και μένα μου λείπεις...

    Υ.Γ.: Αχ αυτή η σαλτσούλα σου, πόσο ωραία την κάνεις...

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή