Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Bonjour


Πρωινό ξύπνημα στις εννιάμιση, παραγωγικό κι ενδιαφέρον διάβασμα για τις λανθασμένες μας αντιλήψεις περί Ινδιάνων. Οι χαμένες μεγαλουπόλεις των Μάγια και των Ίνκα, θαμμένες κάτω από "Devil's Tree" και άγρια βλάστηση που αγκαλιάζει με τις ρίζες της τα απομεινάρια κάποιων από τους λαμπρότερους πολιτισμούς του κόσμου. Νάβαχο ιστορίες για τη δημιουργία του κόσμου, βαθιά φιλοσοφημένες, βαθιά υπαρξιακές. Ένας ουρανός που όλως παραδόξως είναι μπλε, σε αντίθεση με χθες. Το ζεστό μου bagel που συνοδεύεται από το πλέον αγαπημένο μου πράσινο τσάι (πότε έγινε αυτό;). Αστεϊσμοί με αγαπημένα πρόσωπα, άδειο -πλέον- από πιάτα τραπέζι, που φιλοξενεί τις συζητήσεις μας. Όμορφη διάθεση και όρεξη για την μέρα που έρχεται, κι ας είναι Κυριακή. Και χορευτική διάθεση παρέα με Peggy Lee αλλά και Gramophonedzie, που μας δείχνει τις δύο όψεις ενός νομίσματος:

You had plenty money, 1922,
You let other women make a fool of you
Why don't you do right, like some other men do?
Get out of here and get me some money too

2 σχόλια:

  1. απολυτα συμφωνω στο πρασινο τσαι και μαλιστα με αρωμα γιασεμι, που ξαψνικα εγινε συνηθεια. και δε μου αρεσε καν το ζεστο τσαι. χμ...
    απολυτα συμφωνω και στην Peggy Lee και το Why don't you do right, που πολύ πρόσφατα μου γνωρισε μια φίλη.
    θυμάμαι, όταν μικρή είχα διαβάσει για τους θεούς και τη μυθολογία των ινδιάνων, πόσο μεγάλη εντύπωση μου χαν κάνει οι απόψεις τους για την αναγέννηση. Βαθιά φιλοσοφημένα αλλά και τόσο απλά.
    τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα το πράσινο τσάι μου είναι με άρωμα μέντας, αλλά και το γιασεμί μου ακούγεται τέλειο!
    Η νέα μου τρελή επιθυμία είναι να πάω καμιά βόλτα προς Μάτσου Πίτσου μεριά. Έχω πάρει ένα μάθημα για την ιστορία των Ινδιάνων και έχω καταενθουσιαστεί!!
    Να 'σαι καλά! Φιλιά και από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή