Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Wanunchasqa*

* Επληροφορήθην ότι η λέξη αυτή σημαίνει "ακριβοπληρωμένη γη" στην γλώσσα των Quechua. Το παρακάτω γράφτηκε μετά την επίσκεψή μου στο κρατικό μουσείο Ινδιάνικης Ιστορίας, ένα από τα ωραιότερα μουσεία που έχω επισκεφθεί πρόσφατα.

Στο τέλος της μέρας, είσαι απλά ανίδεος. Φαντάζεσαι τον εαυτό σου μέγα κατακτητή, αντιμέτωπο με ελάχιστα μέτωπα απλοϊκών απολίτιστων αντιπάλων που δεν είχαν καν την ευφυΐα να οργανωθούν σε πόλεις, ενώ στην πραγματικότητα αυτό που βλέπεις είναι τα φαντάσματα ενός λαμπρότατου πολιτισμού που κατέστρεψες κατά λάθος, χωρίς να το ξέρεις, με τη βοήθεια μερικών άρρωστων ζώων και μιας γενετικής ιδιαιτερότητας. Και το τραγικότερο; Πας να το εξηγήσεις αυτό σε όσους έχουν απομείνει, νομίζοντας ότι θα τους κάνεις να χαρούν που βρήκαν επιτέλους το δίκιο τους κι εκείνοι σου απαντούν πόσο σε έχουν βαρεθεί, εσένα που μόνο τραγωδίες τους έχεις φέρει, εσένα που νομίζεις ότι τους ξέρεις χωρίς να τους μάθεις ποτέ, εσένα που μονίμως ανακατεύεσαι.

Πόσο δίκιο έχουν.

2 σχόλια:

  1. Εγώ σου είπα ότι κανείς δεν θα το σχολιάσει... :P
    Να με ακούς εμένα! Ωραίο πάντως γου μου!
    Φιλάκια! Σ'αγαπώ και μου λειψες ρε σκατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τότε γιατί μόλις είδα ένα σχόλιο;;; Την πάτησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή