Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Jealousy

Μερικές σειρές είναι εντέλει αρκετές για να νιώσω ανεπαρκής. Ζηλεύω να διαβάζω τα λόγια αγαπημένων προσώπων που μόλις ανακαλύπτουν τη χαρά και την περιπέτεια μιας νέας παρουσίας στη ζωή του. Ίσως επαναλαμβάνομαι, αλλά ζηλεύω να διαβάζω για όσους αγαπούν να εξερευνούν ο ένας τον άλλο γιατί έχουν αυτή την ικανότητα. Ζηλεύω που δεν μπορώ να γράψω προτάσεις σαν κι αυτές:

"Εσύ θα 'πρεπε να είσαι αυτός που θα με κάνει να χαίρομαι την άνοιξη.Την οποία έτσι κι αλλιώς χαίρομαι.Κι αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι.Δε σε χρειάζομαι!Όμως σε θέλω εδώ παρ'όλα αυτά.Έτσι είναι το σωστό.Να μη σε χρειάζεται κανείς για ν'αναπνέει.Αλλά ο αέρας να'ναι πιο μυρωδάτος κι ανοιξιάτικος όταν τον αναπνέει μαζί σου."

Όμορφα λόγια, ζουζούνα. Θα 'θελα τόσο πολύ να μην με είχε ειρωνευτεί η ζωή. Θα 'θελα τόσο να κοιτώ τη Σιέρρα Νεβάδα από το παράθυρο με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι, και ο Σ. να έχει το μπράτσο του γύρω από τους ώμους μου. Να σκεφτόμαστε μαζί πόσο άγρια όμορφο είναι αυτό το βουνό, πόσες διαφορετικές όψεις έχει αυτή η χώρα. Να ανακαλύπτουμε μαζί ο ένας τον άλλο, τη ζωή. 

Δεν είμαι σίγουρη αν σε χρειάζομαι, Σ. Σκέφτομαι ότι έχουμε ζήσει χώρια τόσο καιρό, και έχουμε επιβιώσει. Ύστερα όμως κοιτάω τις μπροστινές θέσεις των αυτοκινήτων που με μεταφέρουν και βλέπω τα ζευγάρια που μέχρι και στην οδήγηση κρατιούνται χέρι-χέρι. Κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι εσένα στο τιμόνι κι εμένα δίπλα: συνήθως σου χαϊδεύω τα μαλλιά χωρίς να το συνειδητοποιώ καν. Και επιτέλους καταλαβαίνω: δεν σε χρειάζομαι για να ζήσω την καθημερινότητά μου· σε χρειάζομαι για να της δώσω νόημα, για να πείσω τον εαυτό μου να συνεχίσει. 


Η στιγμή είναι κάτι τόσο όμορφο. Κοιτώ τους καταρράκτες της Δυτικής Ακτής και αφήνω τις σκέψεις μου να κατρακυλήσουν με το νερό. Είσαι κάτι φωλιασμένο τόσο βαθιά στο μυαλό μου που ό,τι κι αν κάνω, κυριαρχείς. Μπαίνει επιτέλους άνοιξη. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως μας έμεινε μόνο ένας μήνας.





4 σχόλια:

  1. αχ αγάπη μουυυ!συγγνώμη που άργησα τόσο να το διαβάσω..

    με συγκίνησες χαζή :')

    κοίτα εσύ και να ένιωθες ότι τον χρειάζεσαι θα ήταν πλασματικό γιατί σου λείπει αφόρητα πολύ οπότε απλώς έτσι θα σου φαινόταν.δεν τον χρειάζεσαι :) -για καλό το λέω σπάιρους,μη με δείρεις την επόμενη φορά που θα με δεις :Ρ -

    επίσης: ένας μήνας δεν είναι τίποτα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. !!!!!!!!!!!!ετοιμαζεσαι...σε αφησα μικρη και εγινες μεγαλη...και θα γινεις ακομα πιο μεγαλη ετσι οπως σκαλιζεις ολο και πιο βαθια τα κοιτασματα σου!καποια στιγμη θα γαληνεψεις και θα ειναι εκεινη η στιγμη που θα καταλαβεις που φωλιαζουν οι πραγματικοι μας θησαυροι.Εχουμε χρονια μπροστα μας καλη μου για αυτο! κοιτα μοναχα τα χρονια αυτα να τα περνας συντροφικα με οτι σ΄εκτιμαει και το εκτιμας επισης! Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε νιώθω μ' αυτή σου την ανάρτηση. Δεν παραπονιέμαι, είμαι από τους τυχερούς, έχω εκείνο το μπράτσο γύρω απ' τους ώμους μου, μα το παρατήρησα κι εγώ πως τώρα με την άνοιξη η δυαδικότητα κυριαρχεί και σε κάνει να ξεχνάς τις χαρές της ανεξαρτησίας και της ελευθερίας.. Θα συμφωνήσω όμως με την κόκκινη κορδέλα: καλύτερα να ρουφάς μόνη ανοιξιάτικο ήλιο, παρά με ανθρώπους που δεν σε εκτιμούν ή δεν τους εκτιμάς. Καλησπέρες από την Ολλανδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αγελαδίτσα: αχ με ξέρεις, πώς με ξέρεις! Έχουν μείνει 17 μέρες! Έχω να του δείξω μουσεία και αγάλματα και εστιατόρια και πλατείες και δρόμους και καφετέριες και ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.

    Αγαπώ να βλέπω την άνοιξη από τα μάτια σου.

    @Κυρία Βάνα, αχ μακάρι, το εύχομαι. Προς το παρόν αναρωτιέμαι αν θα γαληνέψω ποτέ κι αν θα φτάσω στο σημείο να είμαι ευχαριστημένη με αυτό που έχω εδώ τώρα χωρίς να σκέφτομαι τις μελλοντικές εξελίξεις. Να είμαι κατασταλαγμένη. Αλλά όλα μια περιπέτεια είναι, έτσι δεν είναι; Προσπαθώ τουλάχιστον να την καταγράψω.

    @Quaintrelle dandy, ευχαριστώ για το σχόλιο και συμφωνώ απολύτως! Έχω κι εγώ το μπράτσο μου, έστω και μακριά, αλλά είναι ώρες-ώρες που απλά μου αρκεί ο εαυτός μου σε ένα παγκάκι ενός πάρκου. Απλά εγώ κι ο ήλιος ένα πράγμα. 50-50 δυαδικότητα και ανεξαρτησία!
    Την καληνύχτα μου από ΝΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή