Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Get me out of here!

Φρίκες. Έχω φτάσει στο σημείο που νιώθω ότι αν πιώ άλλον ένα καφέ το στομάχι μου θα φάει κέικ με κυάνιο και δεν θα πεθάνει οπότε θα πυροβοληθεί αλλά πάλι δεν θα πεθάνει και εντέλει θα ξυλοκοπηθεί και θα πέσει στο Νέβα. Όπως ο Ρασπούτιν.
Μιάμιση ώρα ύπνος. Το πρόσωπό μου είναι στο χρώμα του κεριού εκτός από τους μαύρους κύκλους μου που κάνουν τη διαφορά. Ο Δράκουλας βαρέθηκε την Τρανσυλβανία και ήρθε να δει το Empire State Building. Τώρα δηλαδή που νιώθω επιτέλους ενήλικας θα πρέπει να μοιάζω συνέχεια με χαρακτήρα του Τζωρτζ Α. Ρομέρο αλλά στο πιο άσχημο;

Μια βδομάδα και μετά αεροπλάνο. Δυτική ακτή. Σαν Φρανσίσκο, φίλε.

Είμαι ελαφρύς! Ας τινάξω λίγο πέρα δώθε τα μαλλιά μου μπας και νιώσω ελεύθερη. 

2 σχόλια:

  1. ευρηκααααααααααααααααααααααααα

    λυση....

    http://monstyledetoutefacon.blogspot.com/2011/03/blog-post_10.html

    λες να πιάσει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωωωω!
    Σ'ευχαριστώ!
    Πρέπει να το ψάξει κάποιος επιτέλους, δεν πάει άλλο. Πάντως κάτι είναι που είμαστε πολλοί που το θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή