Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

11 για το καλοκαίρι '11

Τι χρειάζεται να κάνω αυτό το καλοκαίρι:

1. Να μαυρίσω
2. Να τελειώσω επιτέλους το Middlemarch
3. Να διαβάσω τους Αδερφούς Καραμαζόφ
4. Να αρχίσω Ρωσικά
5. Να γράψω εκείνο το θεατρικό που όλο αρχίζω και τελικά παρατάω
6. Να πείσω την Α. και την Ρ. και έρθουν στην Ελλάδα
7. Να ταξιδέψω εκτός Ελλάδας
8. Να μάθω πώς φτιάχνεται ο αρακάς
9. Να δω παλιούς φίλους, επιτέλους
10. Να περάσω ατελείωτες ώρες με τον χουρχουριστό, 8χρονο πλέον γατούλη μου
11. Να γελάω μέχρι δακρύων τουλάχιστον μια φορά τη μέρα
[12. Να είμαι όσο πιο δημιουργική γίνεται, εντός του σπέσιαλ σινέ-πρότζεκ μας αλλά και εκτός]

Κάτι τέτοια σκέφτομαι και λέω που θα πάει, θα περάσουν αυτές οι 2 βδομάδες, των οποίων και η σκέψη μόνο με κάνει να τρέμω. Που θα πάει. Έξω, όλα τα δέντρα έχουν βγάλει φουξ λουλούδια ενώ ο ήχος από τις σειρήνες εισβάλλει από τα ανοιχτά μου παράθυρα. Στα σκαλιά κάθεται κόσμος, με αέρινες μακριές φούστες και γυαλιά ηλίου. Cheers.

4 σχόλια:

  1. πανελλήνιες ή κάτι άλλο;
    κάθε καλοκαίρι είναι ένα στοίχημα
    με τον ήλιο :p
    το μπλογκ είναι πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά! Εξεταστική της σχολής μου και επιστροφή από την Αμερικάνικη εξορία όπου σπουδάζω.
    Τώρα είμαστε οι δυό μας, εγώ και ο ήλιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ!!!τωρα που κατεγραψες τι πρεπει να κανεις...κυκλωσε τι ΘΕΛΕΙΣ να κανεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΞΟΡΙΑ?? μα εξορια ειναι η πατριδα μας!!!ετσι λεμε εμεις οι φευγατοι....ασε που αμα εισαι εσυ κι ο ηλιος τι αλλο να θες για πατριδα??ααα καταλαβα θες και λιγη γη και λιγο υδωρ!!!με γη και υδωρ φυτρωνουμε καλη μου...για σκεψου το!εχεις χρονο και γιααυτο...μεχρι τοτε ταξιδεψε καλοκαιρια...φορα γυαλι κι αντηλιακο και τσαλαβουτα στα σκαλοπατια πειθοντας τους ξενους για την ομορφια της χωρας που κουβαλας....ΦΙΛΊΙΙΙ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή