Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

Δρόμος

Δρόμος πίσω, δρόμος μπρος, γαλάζιο πάνω, και στο πλάι άλλοτε πεύκα, άλλοτε χρυσά πουπουλένια στάχια, απαλά και συνάμα έτοιμα να γρατζουνίσουν και να σπάσουν στο πρώτο άγγιγμα. Στάχια εύθραυστα. Ηλιοτρόπια γεμάτα μετριοφροσύνη, χαμηλοβλέποντα τη μια, στητά την επόμενη, μόλις στρέψει πάνω τους το βλέμμα η ρευστή βαθυκόκκινη μάζα που γεμίζει τα μάτια μου και κατρακυλά στο δέρμα μου. Σ'όλους τους τόπους κι αν γυρνώ/ μόνον ετούτον αγαπώ!*


Εικόνες αξέχαστες μέσα στην αστραπιαία εναλλαγή τους, πολύτιμες λόγω του πρόσκαιρου χαρακτήρα τους. Μια γκρι γραμμή που καμπυλώνεται από δω κι από κει, κι ένα μπλε αυτοκινητάκι να την διασχίζει, να την τέμνει, να την καταπατά. Τα παράθυρα ανοιχτά, να επιτρέπουν την εισβολή των τζιτζικιών και της τσιρίδας του καλοκαιρινού αέρα που αρπάζει τα μαλλιά και παίζει βίαια παιχνίδια μαζί τους. Η φωνή του Μπομπ Ντίλαν γεμίζει το καλοκαιρινό απόγευμα, τροφοδοτώντας την ανάγκη μας για φυγή.

"Αγαπώ τα ταξιδάκια μαζί σου". Κι εγώ μαζί σου. Μαζί σου και με τα τζιτζίκια, με τον Μπομπ, με τα παράθυρα κατεβασμένα, με τα μαλλιά ανακατεμένα, χωρίς να σκέφτομαι τίποτα πέρα από αυτό που εκτυλλίσεται μπροστά μου. Ίσως είναι η 20χρονη αφέλειά μου, αλλά κάτι μου λέει ότι αυτό το απόγευμα θα το θυμάμαι πάντα, γιατί συνοψίζει τόσο ολοκληρωμένα όλα όσα αγαπώ. Γιατί διαδραματίζεται στον δρόμο, εν τω μέσω μιας διαδρομής το τέλος της οποίας θα φέρει την αρχή της επόμενης. Αγαπώ τη διαδρομή όσο και τον προορισμό**, και αρχίζω να πιστεύω ότι η ζωή μου όλη ένας δρόμος θα είναι. Ο τόπος που αγαπώ πιο πολύ είναι η αναζήτηση τόπου.

Αέναη κίνηση, και το σφύριγμα του αέρα απο τ' ανοιχτά παράθυρα.


*Ε σεις στεριές και θάλασσες
    τ'αμπέλια κι οι χρυσές ελιές

ακούτε τα χαμπέρια μου
    μέσα στα μεσημέρια μου

<<σ'όλους τους τόπους κι αν γυρνώ
    μόνον ετούτον αγαπώ!>>

Από τη μέση του εγκρεμού
    στη μέση του άλλου πέλαγου

Κόκκινα κίτρινα σπαρτά
    νερά πράσινα κι άπατα


<<σ'όλους τους τόπους κι αν γυρνώ
    μόνον ετούτον αγαπώ!>>


**δεν σκόπευα να το πάω εκεί, μόνο του πήγε, τ' ορκίζομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου